Modificació del Reglament Orgànic Municipal de Montserrat
L’Ajuntament de Montserrat ha iniciat la tramitació pertinent per a l’aprovació d’una modificació del Reglament Orgànic Municipal.
Per tant, s’obri un període de consultes prèvies a la ciutadania, on qualsevol persona física o jurídica, organitzacions civils i ens sense personalitat jurídica potencialment afectats pel reglament puguen remetre a l’Ajuntament de Montserrat una instància mitjançant la seu electrònica (www.montserrat.es) on podran manifestar:
- La seua opinió sobre la modificació normativa i els problemes que aquesta pretén solucionar.
- Possibles solucions alternatives als problemes plantejats per l’Ajuntament.
- Qüestions rellevants a incloure en la modificació.
- Propostes d’assumptes que es consideren rellevants, a fi que l’Ajuntament les prenga en consideració per a la redacció del projecte de modificació.
- Qualsevol altra opinió, observació o qüestió que la ciutadania desitge posar en la modificació del Reglament Orgànic Municipal.
El termini per a participar en la consulta és de 20 dies, a comptar des de la data de publicació de l’anunci (16/11/22).
En el tauler d’anuncis de la pàgina web de l’Ajuntament trobareu tota la informació al respecte: https://montserrat.sedelectronica.es/board