BAN SOBRE ORGANITZACIÓ DE L’ATENCIÓ AL PÚBLIC DE L’AJUNTAMENT
En previsió de l’evolució del COVID-19, es proposa l’adopció de mesures organitzatives internes de l’Ajuntament, tenint en compte les circulars de l’Agència de Seguretat i Emergències, derivada del Decret 4/2020, de 10 de març, amb recomanacions a aplicar pels ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a previndre les conseqüències de l’epidèmia.
L’objectiu d’aquestes mesures d’actuació preventiva és evitar i limitar la transmissió dels virus propis del COVID-19, impedir les infeccions virals i protegir el personal empleat públic i persones usuàries de les instal·lacions. En virtut d’això, es requereix l’adopció de mesures que conjuguen la protecció de la salut del personal públic amb l’adequada prestació dels serveis públics.
Per tant, s’adopten les mesures de prevenció a l’Ajuntament següents:
L’Ajuntament continuarà obert, però es prega que l’atenció presencial siga només per a casos urgents. A més, es recomana que s’utilitzen els mecanismes telemàtics per a la gestió administrativa a través de la seu electrònica de l’Ajuntament en el web https://montserrat.sedelectronica.es/info.0 o bé l’atenció telefònica al número 962 988 000.
L’atenció presencial de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania es farà des del mostrador sense que el ciutadà o la ciutadana puga accedir a l’interior de les oficines municipals.
No podran haver-hi més de deu persones en la zona d’espera de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania.
Quant a l’adopció de mesures d’higiene personal per part del personal públic, es recomana el següent:
- Llavar-se les mans amb freqüència.
- Mantindre distàncies de dos metres.
- Evitar contacte amb ulls, nas i boca.
- Cobrir-se en esternudar.
- El personal que estiga en departaments d’atenció al públic ha de dur guants.
Montserrat, document datat i signat electrònicament