Obertura d’una borsa de treball temporal de personal de conductor/conductora de camió d’arreplegada de bioresidus
Mitjançant Decret d’Alcaldia núm. 1902/2022, de data 13 de setembre, s’han aprovat les bases reguladores del procés selectiu per a la constitució d’una borsa de treball per a efectuar la contractació temporal de personal de conductor/conductora de camió d’arreplegada de restes de poda per al servei de neteja viària per a proveir necessitats temporals de personal d’aquesta Corporació, el text íntegre del qual apareix publicat en el tauler d’anuncis de la Seu Electrònica de l’Ajuntament, al portal de transparència (C.Recursos/C.4. RR. HH./C4.3. Processos de selecció de personal) i en la pàgina web (www.montserrat.es).
Les persones interessades a prendre part en el procés selectiu hauran de presentar les instàncies (on es farà constar que es reuneixen tots els requisits exigits en la convocatòria i es relacionarà tota la documentació que s’adjunta) i la documentació exigida preferentment a través de la Seu Electrònica d’aquest Ajuntament, utilitzant el tràmit existent amb el nom de la convocatòria; en l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC), situada a la plaça de l’Església, 1; o bé mitjançant altre procediment que regula l’article 16.4. de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, dins del termini del 26 de setembre al 17 d’octubre de 2022.