Skip to main content

L’11 de maig s’inicia la matrícula de l’escola infantil per al curs 2021/2022

L’Escola Infantil Municipal de l’Ajuntament de Montserrat obrirà el període d’admissió d’alumnat de l’11 al 20 de maig.

Les sol·licituds es tramitaran telemàticament a través de la seu electrònica de l’Ajuntament: https://montserrat.sedelectronica.es/info.0 

Per al procés telemàtic caldrà fer servir el certificat digital. Per a obtindre’l, s’ha de demanar cita prèvia al telèfon de l’Ajuntament de Montserrat: 962 988 000.

Com a mesura d’excepcionalitat, s’habilitarà un punt d’atenció a la persona usuària per a qui li resulte impossible fer els tràmits telemàticament, per a la qual cosa es demanarà cita prèvia al telèfon de l’Escola Infantil Municipal 962 999 837.

A qui va dirigida?

L’escola infantil atén xiquets i xiquetes de 0 a 3 anys.

Quin serveis ofereix l’escola infantil?

Servei educatiu: de 9.00 a 12.30 hores; de 15.00 a 17.30 hores

Servei d’Escola Matinera: de 8.00 a 9.00 hores

Servei de Menjador: de 12.30 a 15.00 hores, cuina pròpia, menús elaborats per professionals de la nutrició

Quin cost té?

Consulta els preus en l’enllaç: https://app.box.com/s/sa3a283mcmrq8kgrgh6la5bpctd3jkeu

Quin és el calendari d’admissió?

Presentació de sol·licituds d’admissió: de l’11 al 20 de maig
Publicació llistes provisionals: 26 de maig
Reclamacions: del 27 al 31 de maig
Publicació llista definitiva d’alumnat admés: 4 de juny
Formalització de la matrícula: del 7 al 17 de juny

Quan és el període de preinscripció de les sol·licituds?

De l’11  al 20 de maig.

Les sol·licituds es tramitaran telemàticament a través de la seu electrònica de l’Ajuntament: https://montserrat.sedelectronica.es/info.0 

Per al procés telemàtic caldrà fer servir el certificat digital. Per a obtindre’l, s’ha de demanar cita prèvia al telèfon de l’Ajuntament de Montserrat: 962 988 000.

Com a mesura d’excepcionalitat, s’habilitarà un punt d’atenció a l’usuari per a qui li resulte impossible fer els tràmits telemàticament, per a la qual cosa es demanarà cita prèvia al telèfon de l’Escola Infantil Municipal 962 999 837.

Quina documentació cal aportar?

La documentació que s’ha d’aportar és la següent:

  • Autorització per a consultar la renda familiar
  • Autorització per a consultar la renda valenciana d’inclusió
  • El títol oficial de família nombrosa vigent
  • El títol de família monoparental vigent
  • El certificat oficial de discapacitat

Les autoritzacions, en la tramitació telemàtica, s’han de descarregar, signar i tornar a pujar a la seu per a finalitzar el tràmit.

L’empadronament no és necessari presentar-lo, ja que es comprovarà d’ofici, si és necessari.

Quins són els criteris de baremació?

Com que les places són limitades, si hi ha més sol·licituds que places, es farà una baremació segons els criteris que pots consultar en l’enllaç: https://app.box.com/s/17q6f0ldrsmj4k4lb07awe402nkfxvzg

Hi ha algun tipus de subvenció per als xiquets i xiquetes matriculats a l’Escola Infantil?

Escolarització gratuïta de 2 a 3 anys, nascuts al 2019.

Els menuts de 0 a 2 anys (nascults el 2020 i 2021) rebran una subvenció de la  Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, a través dels bons infantils, en funció de la renda de la unitat familiar.

*Per a poder rebre aquestes subvencions, és molt important matricular als xiquets i xiquetes en el període d’admissió de matrícula.

Encara tinc dubtes, què faig?

Podeu parlar amb la directora de l’Escola Infantil Municipal, al carrer d’Alfredo Garcia, número 30. Telèfon: 96 299 98 37.